GRATTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSS

=)=)=)=) GRAAAAAATTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIS EJMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN =)()=)()()(=(=)==?=)

EJMEN JAPAR, GRATTIS PÅ DIN 20-ÅRS-DAG. ÄVEN OM JAG INTE ÄR HOS DIG  I THN FYSISKT SÅ FINNS DU ALLTID I MIIT HJÄRTA.

Här är en liten dikt jag skrivit till dig.



Fan jag har inte tänkt på att du inte ens fyllt tjugo än.
Tänk att jag trots det varit en riktigt bra vän.
Jag vet att du har det lite jobbigt i thn utan vänner,
men oroa dig inte över det idag, den 17e september.
För idag är det din dag och ingen annans,
inte patriks, emils, pontus eller Johannas.
Grattis igen Ejmen, från Växjö Till Prag.
Hoppas du har en underbar Dag.

Kommentarer
Postat av: Elie STOR =)

Ville bara säga GRATTIS på din 20 års dag ejjjjmen!!!! =)Hoppas du får en underbar dag!



MVH /Din granne (100meter bort) :D

2008-09-17 @ 16:38:55
Postat av: sääm

PAAAHAHHA.. Kreativt måste ja säga!! Grattis Ejmen:D

2008-09-17 @ 17:00:07
URL: http://samira-y.blogspot.com
Postat av: Tony

GRATTIS EJMEN..



OO Tjockt nice dikt brushan..

2008-09-17 @ 23:08:14
Postat av: Sara

WAHAALAH....

Asså grattis ejmen. förlåt att ja mordhota din morsa över telefon. Jag visste inte bättre. jag är svenskfödd. puss.

2008-09-18 @ 01:15:11
Postat av: Ejmen!

Hej!



Jag vill bara tacka alla och önska er en riktigt God Jul.

hihihihh jag har varit på systemet och handlat och tjejen som stog i kassan var jätte fin och ungefär 26 år gammal, så jag tyckte att det var pinsamt att behöva visa leg och att hon fick se att jag bara var 20 år. Men nästa år när jag är 21 då skall jag fan dit och visa henne att jag nu är KUNG!



Puss o kram från gårdagens födelsadagsbarn

2008-09-18 @ 02:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0